2009年8月13日 星期四

邊罵,邊看。BY KID



「哇,乜女仔人家訓係沙灘到典嚟典去咁肉酸架…」
「都唔係好靚啫,都唔明點解咁紅。」
「恃住有身材就亂講嘢,睇下佢紅得幾耐……」

最近周秀娜的新廣告見街了,
偶爾也會在公眾場合中欣賞到,
這時總會聽到群眾在評頭品足,
然後邊罵,邊看。

香港人就是這麼奇怪,
明明就對腥羶色愛得要命,
卻又偏偏喜歡拿著中國人的傳統道德觀來大放厥詞。
而這群人當中許多是說的一套,
做的卻是另一套。

口口聲聲指責O靚模,
電腦裡卻又下載了各套寫真,
來仔細地「尋找錯處」…

大部份人罵「O靚模」,
也只單純為罵而罵,
鮮少真的為「O靚模湧現」這社會現象感到悲哀。

而比「群眾盲目指責O靚模」更叫人難接受的,
就肯定是「O靚模指責O靚模」這件事。

像最近這新聞:
---------------------------------------------
蘋果日報20090805

趙碩之同情周秀娜男友

趙碩之、戴夢夢和陳若嵐( Melody)昨日到灣仔動漫節,擔任 cosplay比賽頒獎嘉賓,最後由 25歲的區可兒以一身「趙雲」造型勝出。一向以性感出位的趙碩之昨日如常以露肩裝現身,她出口批評周秀娜的一番性幻想對象言論,趙碩之說:「我好介意成為男士嘅性幻想對象,受歡迎係一回事,如果我係佢男朋友就會介意佢衣着太性感。」經常以性感造型示人的趙碩之又表示和周秀娜的路線不同,自己只有在工作時才會以性感打扮出現,她再批評周秀娜說:「我係佢男友就唔開心,我認為佢為工作做多咗。」

-----------------------
明明去年才在書展中憑寫真集一砲而紅,
方事隔一年竟轉而去同情周秀娜男友…OTZ

除了「博見報」外,
我真的無法用其他理由去把她的指責合理化……

更糟糕的是,
我們這些小市民居然就是愛看這些小明星吵來吵去,
結果書展過了,寫真集賣完了,
我們的娛樂版,
還是繼續充斥著這群「O靚模」……

怎樣也好,
雖然是悶了一點,
但能看到這些為成名而露肩、露胸、露背的O靚模,
也總比每天在報紙上看著這傢伙每天強姦A1頭條好吧?

1 則留言:

  1. 睇到個廣告, 我都邊睇邊鬧
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    ......
    點解唔除埋佢呀!!!!!

    回覆刪除