2009年3月24日 星期二

鳥山明原作.周星馳監製.周潤發主演.濱崎步熱唱主題曲。本年最讓人期待電影.龍珠-全新進化!



第一節

悟空係男人?!龍珠有七粒?!
龍珠可以復活幾多次?
呢套到底係蜘蛛俠定係龍珠?











09-03-22DragonBall(1).mp3 -

第二節
點解莊子無再賣肉?!
悟空又做咩剩係掛住追女仔?
到底邊個角色仲係同原著一樣?!










09-03-22DragonBall(2).mp3 -

第三節
點解撞左車仲要換衫?
為乜雷達等左成晚先識響?
大魔王又咩原因唔親自出手?








09-03-22DragonBall(3).mp3 -

第四節
點樣改編先算好睇?
你又會點改套龍珠?








09-03-22DragonBall(4).mp3 -



8 則留言:

  1. 算罷啦, 諗咁多可能性做乜, 呢套野根本出唔到續集,
    出到我都絕對唔會去睇>____<

    回覆刪除
  2. 其實套戲都唔係你地講到咁差

    只要當佢係套普通動作片黎睇都唔錯

    回覆刪除
  3. evolution都讀錯做revolution.
    有咩資格批評.

    回覆刪除
  4. 多謝你既指正, 我地以後會多多留意

    回覆刪除
  5. 哪美星神龍係可以令悟空復活...但悟空靠北界王傳話比佢天迪佢地知叫佢地唔好..因為莊子同悟空講過侵入地球既敵人都係因為悟空而黎..所以悟空唔復活可以會令地球得到和平

    回覆刪除
  6. 多謝有朋友解決左主持人之間既爭辯, 以後請多多留言

    回覆刪除
  7. 都唔知發乜神經拍我夢想既龍硃新人版 正人X樣個周X發!
    仲等我好期待
    依我個人所見 係D龍珠似D先外 其他全部無忽似>.<

    回覆刪除
  8. 係 龍珠真人版 打錯字 sorry~

    回覆刪除